;

Anna hoogu TeadMIK sarja õppemängude uue versiooni trükileПользователь  Gerlika Ree проект в категории Игра


 

Mina olen Gerlika Ree, TeadMIK sarja õppemängude looja ja arendaja. Olen välja mõelnud kaks õppemängu MIK meetodi alusel, mis on loodud kasutamiseks nii kodus, koolis kui lasteaias. Arvutamise ja korrutamise õppimiseks loodud Mateemik ja Euroopa tundmaõppiseks loodud GeoMIK.

MIK meetod on motiveeriv, inspireeriv ja kaasahaarav õpe värvide abil. Mänge loon sooviga tuua laps 100% kohale, tagades ta täieliku keskendumise, et mängimine pakuks talle eduelamuse tunnet ja stressivaba õppimist loovuse ja loogika abil. Mänge on võimalik mängida nii iseseisvalt kui ka mitmekesi.

Mateemik on arvutamine värvide abil ning selle õppevahendi alusel on väga põnev arvutama ja korrutama õppida. Uus loodav versioon on lauamängu täiendusega, mis ootab trükki minekut, et peale seda jõuda lisaks Eesti lastele ka välismaa lapsi õpetama. Olen arendanud mängu pidevalt paremaks ja loonud juhendeid, mis oleks valmis kasutamiseks nii kodus kui koolis. Koolidele oleme koostöös õpetajatega ehitanud ka Õpetajate Premium Seti, kus lisaks mängudele kaasas ka tahvlimagnetid ja mängujuhendid. Mängujuhendeid koolidele seab õigesse vastavusse õpitava teemaga Maarja Sõrmus, kes on TÜ matemaatika algõpetuse nooremteadur.
 


 

GeoMIK on värvide alusel tsoonidesse jaotatud Euroopa ala tundmaõppimiseks loodud mäng. Väikse kogusega saadaval olnud ja kujundatud on uuem ja veelgi ägedam versioon. Disain ootab trükki minekut ja pakendamist, lisaks CE märgise kinnitust, et sobib väikestele lastele mängimiseks.
 


 

Olen oma kauaaegsele unistusele nii lähedale jõudnud. Soov on jõuda paljudesse kodudesse üle maailma, kus nii olemasolevaid kui alles arendamisel olevaid TeadMIK Games sarja mänge mängitakse.

Eestis oleme jõudnud Mateemiku erinevate versioonidega üle 600 lapseni, kes kodus Mateemiku abil õpivad ja avastavad ning 19 kooli üle Eesti, kus õpetajad kasutavad Mateemikut kui tänuväärset õppevahendit. Siit ka üleskutse, see on suurepärane võimalus teha ühiskink jõuludeks kogu klassi- ja/või rühma lastele.

Hea võimalus anda mulle hea hoog sisse ja tunda seda tunnet, kui oled midagi head teinud.

Koostööd teen hetkel keeleseadja, tõlkebüroo ning pakendidisaineriga. Kui kampaania edukalt lõppeb, loodan mõlemad mängud trükkida Pärnu trükikojas Pajo AS ning tellida GeoMIK mängule CE märgis Läti LATSERT ettevõttest. Lisaks on soov veebilehe optimeerimisteenus tellida. Novembri lõpuks peaks saama mängud trükitud ja kenasti pakendatud, ning kõik hooandjad saavad oma kingitused kätte.

Mina olen oma loomult arendaja, disainer ning loovinimene. Mul on kaks imetoredat last, kes on väga erinevad. Nemad on minu väiksed tootearendajad, kes annavad üliausat tagasisidet ja uusi ideid mängude loomisel.

Kui üks laps vajab loogika arendamist, siis teine vajab loovuse arendamises tuge. Ja nii minu mängud üles ehitatud ongi, et igal lapsel oleks mugav mängida ja mäng ise oleks igakülgselt piisav.

Korrutustabeli õppimisel tekkis mu tütrel raskusi ning kogemata kombel sündis mul esimene mäng, mis nagu imeväel likvideeris korrutustabeli õppimise mure. Samm-sammult kasvas see mäng siis pakendi sisse, selle järgi tekkis vajadus ja mis on nüüdseks kõigile kättesaadav.

Teine laps, olles väga suur lippude ja Euroopa fänn vajas mängu, kus infot oleks rohkem kui olemasolevatel mängudel ja sealt tekkis ka idee, kuidas lisaks riikide infole ka Euroopa kaart  ühte mängu ära mahutada.

Ja kes oleks arvanud, et minu loodud mängud võiks päriselt ka täitsa võõrastele lastele väärtust pakkuda.
 


 

Nüüd on kamaluga tulnud erinevaid hästi vahvaid koostööpakkumisi, mille üle olen väga õnnelik ja tänulik. Plaanis on arendada veel palju ägedaid mänge.

Me kõik ju soovime, et meie lapsed oleksid õnnelikud, õhinapõhise teadmistejanuga ning rõõmsad. Meie missoon on pakkuda neile seda võimalust, et nad saaksid mängimise läbi teadmised, mis neile päriselt meelde jäävad.

Rohkem infot:

Kodulehel
Facebookis
Instagramis

  • 77 поддержавших
  • 5019€собрано от запланированных 5000€

Успешный проект

Проект был поддержан 15.Nov.2021