Nova Femme ehk Uue Ajastu Naine on made-to-measure rõivabränd. Meie missiooniks on luua naistele tõeline liitlane kvaliteetse ja ideaalselt istuva rõiva näol, mille jõul oma unistusi täita!
Oleme Hooandjas, kuna meil on ambitsioon tuua see pigem traditsiooniline äri tänapäeva, võttes kasutusele virtuaalse fittimise ja 3D tehnoloogiad.
Mis on made-to-measure?
Made-to-measure tähendab, et väljaarendatud lõikele tehakse fittimisel (näidise selga proovimisel) vastavalt kliendi kehakujule sobivad muudatused. Erinevalt bespoke ehk rätseprõivast, ei arendata lõiget välja iga kord nullist, mis tähendab vähem proovimisi kliendile ja kiiremat tarneaega.
Made-to-measure on moetööstuses tuleviku ärimudel, kuna haldab endas erinevaid jätkusuutlikkuse põhimõtteid - ilma laojääkideta ja 100% nõudlusele vastav tootmine, kvaliteetne ja kestev rõivaese. Kuna rõivaese on spetsiaalselt kliendile tehtud, omab see kliendi jaoks ka lisandväärtust, mis on moes oluline jätkusuutlikkuse põhimõte just tarbija poolelt. Kliendil on võimalik valida mitmete disainivõimaluste vahel (eri krae kujud, taskud, manseti disainid jne) ja me pakume ka sadu erinevaid kangaid.
Mis on virtuaalne fittimine ja milleks see hea on?
3D on maailmas võimust võttev trend, ja seda ka tekstiilitööstuses. Juba mitmed tuntud moebrändid nagu Adidas, Hugo Boss, Pucci jne kasutavad 3D-d nii tootearenduses kui ka turunduses.
Ka Nova Femme toodete visuaalid kodulehel ja reklaamides on paljuski 3D programmis loodud, võimaldades oluliselt paremat kulu-ja ajaefektiivsust ning elimineerides ebavajaliku näidiste tootmise ja tarne.
Virtuaalne fittimine on 3D modelleerimisest samm edasi. Kuidas see käib? Esiteks, kliendi mõõtmete saamiseks kasutatakse tehnoloogiat, kus keha skäneerimisega telefoni abil võetakse üle 100 erineva mõõdu. Seejärel luuakse kliendist avatar, millele pannakse 3D programmis selga standardsuuruses püksid/pintsak/kleit/seelik ning seejärel tehakse lõikesse vastavad muudatused. Need muudatused saadetakse juba tootmisse, kus valmib spetsiaalselt kliendi mõõtmete järgi kohandatud rõivaese.
Virtuaalne fittimine võimaldab viia äri füüsilisest kontorist kaugemale, kasvõi Euroopasse ja mujale maailma, kuna kliendil ei ole enam vajadust koha peale proovima tulla. Lisaks teeb see tellimise kliendile palju kiiremaks ja mugavamaks.
Kui hetkel võtab keskmiselt üks kohtumine aega 2 tundi, mille ajal valitakse disain ja kangas ja tehakse proovimine, siis virtuaalse fittimisega on kliendil võimalus sobiv kangas ja disain valida e-poest ning fittimise jaoks on kliendil vaja kulutada vaid mõni minut, et äpiga keha skänneerida, kõik edasine toimub juba meie spetsialistide käe all.
Mis on digitaalne ülikond?
See on ülikond, mis eksisteerib vaid digitaalselt. Paneme ühele Sinu saadetud pildile Sulle ülikonna selga, mida saad siis teistele saata, sotsiaalmeediasse üles panna või niisama imetleda ja olla osa maailma vallutavast trendist. ;) Sina ise kirjeldad ülikonna stiili ja värvi ja valid pildi endast (soovitatavalt pigem liibuvates rõivastes).
Meie sihid ja ambitsioonid:
1. 2000€
Saame lõpuni arendada virtuaalse fittingu teenuse ja luua paremat 3D sisu (animatsioone ja tootepilte, et näidata disainivõimalusi). Esialgu on kanga-ja disainivalik e-poest tellides limiteeritud, kuid jääb võimalus video teel konsultatsiooniks või vanalinna showroomis kohtumiseks. Järgmises etapis juba suudame kõik valikud ka e-poodi panna.
2. Kui kogume eesmärgist rohkem:
Ülejäänud summa läheb umbes 4000 eurose eelarvega projekti, mil arendame välja oma e-poe, kus saab ise konfigureerida rõiva disaini, valida kangad ja tellida see vastavalt enda mõõtmetele virtuaalse fittingu abil, mis on selleks ajaks välja töötatud. E-pood on vajalik, et virtuaalne teenus moodustaks terviku. See tähendab ka seda, et saame laieneda Euroopa ja muu maailma turgudele!