Hei, turundaja või turundushuviline!
Kas tunned end tööl sageli ülekoormatuna, kuna kõigi turunduskampaaniatega sammu pidamine on keeruline?
Kas oled aasta lõpus tundnud, et oled palju tööd teinud, kuid konkreetseid saavutusi on keeruline välja tuua?
Kas mäletad, millised kampaaniad tõid tõelise edu ja mida võiks järgmiseks aastaks meelde jätta?
Mitmete kampaaniate paralleelne haldamine võib põhjustada info ülekoormuse, mis teeb keerulisemaks kõigi kampaaniate edusammude jälgimise ja põhjalike järelduste tegemise.
Just see inspireeris mind looma enda tööks vajalikku planeerijat, mida nüüd soovin ka Sinu ja teiste turundajatega jagada.
See planeerija pole lihtsalt märkmik. Selle idee on salvestada sinu kampaaniate visioonid, võtted ja tulemused. See abivahend muutub justkui aastaseks ideedekogumiks, mida on hea uuel aastal uuesti välja võtta tagasivaateks ja meenutusteks. Lisaks toimib see füüsilise kokkuvõttena kõigist saavutustest ja tehtud töödest, mille üle uhkust tunda.
Planeerija on mõeldud eelkõige turundusjuhtidele, aga sobib ka hästi neile, kes sooviksid abivahendit, mis aitaks neid näiteks enda äri turundusplaanide loomisel. Või ka õppides turundust võib see olla heaks abimeheks enda õppimise täiendamiseks.
Millest see vajadus tuleneb?
- Liiga palju infot: Digitaalne maailm loob tohutu hulga andmeid, mida pole alati kerge seedida ja targalt kasutada.
- Kiire tempo: Turundusmaailm muutub kiiresti ning on lihtne keskenduda järgmisele kampaaniale, unustades eelmise.
- Puudub süsteem: Kui meil puudub selge struktuur, kuidas oma tööd jälgida ja tulemusi mõõta, on raskem töötada tõhusalt.
Millised on planeerija kasutamise peamised eelised?
- Visuaalne ülevaade: Kogu aasta kampaaniad ühes kohas annavad selge ülevaate tehtud tööst ja saavutustest.
- Kiire juurdepääs: Kui kõik on ühes kohas, on lihtsam leida vajalikku infot uute kampaaniate täiustamiseks.
- Ideede kogum: Planeerija võib olla ka koht, kuhu koguda inspireerivaid turundusalaseid ideid ja mõtteid.
Mis informatsiooni saan sinna kirja panna?
- Kampaaniate eesmärgid: Mida sooviti iga kampaaniaga saavutada?
- Kasutatud kanalid: Milliseid turunduskanaleid kampaania jooksul kasutati?
- Tulemused: Millised olid konkreetsed tulemused?
- Õppetunnid ja kokkuvõtted: Mida õpiti iga kampaania lõpuks?
Miks on füüsiline planeerija endiselt oluline, isegi digiajastul?
- Saavutuste kogum: Kui kirjutad oma eesmärgid, edusammud ja õppetunnid planeerijasse, loob see tunde, et sa oled midagi tõeliselt saavutanud. Lisaks võivad käsitsi kirjutatud märkmed jääda paremini meelde.
- Igal ajal olemas: Füüsiline planeerija ei nõua pidevat ühendust internetiga.
- Minu-aeg: Kirjutamine võib olla nagu meditatsioon. Planeerija võimaldab sul aja maha võtta ja keskenduda plaani loomisele või analüüsimisele.
Kui soovid tunda suuremat rahulolu oma töö üle ja süvendada seost oma tööalaste eesmärkidega, võib see planeerija olla just see, mida vajad.
Kuidas aitab Sinu investeering projektile kaasa?
Sooviks on planeerija välja anda nii inglise kui ka eesti keeles.
Hooandja kampaania aitab mul mõista, kui suur on huvi eestikeelse versiooni vastu ning koguda vajalikku summat selle tõlkimiseks, kujundamiseks ja trükkimiseks, mille soovin toetajatele posti panna hiljemalt märtsi lõpuks.
Sinu investeering võimaldab meil viia eestikeelse planeerija kiiremini trükki ning investeerida selle turundusse, jõudmaks laiema publikuni.
Aitäh toetamast!
*Videos esitatud planeerija on näidatud ainult illustratiivse esitluse eesmärgil ning ei peegelda toote lõplikku kujundust, sisu ega kvaliteeti.