Meie projekt pakub uut viisi vanema ja lapse vahelise dialoogi loomiseks läbi ühise loo joonistamise.
Interaktiivne joonistamisriist ja sellele lisanduv metoodika on loodud selleks, et aidata lastel ja vanematel üksteist paremini mõista ning koos kvaliteetselt aega veeta.
See lähenemine on mõeldud lastele alates viiest eluaastast, ilma ülemise vanusepiirita. Ühine loo loomine võimaldab lapsel töödelda oma emotsioone, õppida oma kogemusi kirjeldama, vaadata neile kaugelt otsa, kogeda neid uuesti ja järeldusi teha. See aitab samuti arendada emotsionaalset intelligentsust, stressitaluvust ning ületada psühholoogilist traumat. See lähenemine mitte ainult võimaldab vanematel lastega mängida, vaid demonstreerib ka lihtsat viisi, kuidas saada lapse ja enda jaoks terapeudiks.
Koostööl põhinev joonistamine meie metoodika kaudu aitab parandada või luua kvaliteetset dialoogi vanemate ja laste vahel.
Meie eesmärk on ka võimaldada inimestel, sõltumata füüsilisest kaugusest, luua ühiseid lugusid. Meie veebiplatvorm ühendab parimad meetodid terapeutiliste lugude loomiseks ja kaasaegse interaktiivse tööriista mälestuste joonistamiseks. Kasutajad pääsevad tööriistale ligi veebirakenduse kaudu igas seadmes: tahvelarvutis, telefonis või sülearvutis.
Kasutaja saab lihtsaid tööriistu, võimalusi loo taasesitamiseks ja joonistustega interaktiivseks tegelemiseks ning samuti stsenaariumite komplekti, mis on suunatud erinevate psühholoogiliste probleemide lahendamisele.
Nüüd võib tahvelarvuti või telefon muutuda mitte „tüliõunaks”, vaid oma lapsega suhtlemisviisiks või isegi temaga taastutvumiseks. Ja võib-olla tahab teie laps tulevikus sagedamini jagada teiega oma mõtteid ja emotsioone.
Tutvuge meie joonistustööriistaga – StoryTileCraft rakendus
Kaks aastat oleme töötanud oma rakenduse funktsioonide kallal, parandades joonistusprotsessi. Lapsed ja vanemad osalesid äpi väljatöötamises, andes tagasisidet ja ettepanekuid. Meie eesmärk oli luua tööriist, mis vajab minimaalset koolitust ja lihtsaid kasutusjuhiseid. Püüdsime muuta rakenduse intuitiivseks ja lihtsaks. Erinevatel teemadel olevad stsenaariumid on kohandatud joonistamiseks moderaatoritele, kellel ei ole psühholoogilist haridust. Rakendus on kohandatud ka psühhoteraapia seanssideks lastega, kes on kogenud erinevaid traumade tüüpe. Meie tööriista on juba rakendatud töötamisel lastega, keda on mõjutanud sõda Ukrainas.
Meie interaktiivne tööriist võib olla kasulik ka kunstiterapeutidele. Teraapiline lugu luuakse samm-sammult järgides virtuaalse kroonika põhimõtteid. Oma kogemuse kujundamine looks, millel on algus ja lõpp, arendab kriitilist mõtlemist, analüüsivõimet ja abstraktset mõtlemist. Joonistuse liigutamine ruumis ja selle suuruse muutmise võimalus aitab vältida "tunneli nägemise" riski.
Rakendus on saadaval kasutamiseks tahvelarvutis, telefonis või sülearvutis.
Meie rakendus koosneb tegelikult mitmest integreeritud rakendusest: interaktiivne joonistustööriist, mis võimaldab joonistatud lugu uuesti mängida (loo animatsioon), ja mängud, millega töötada loo osade (kaadrite) kallal.
Selle rakenduse versioon on tasuta ja jääb tulevikus tasuta. Meie veebiplatvorm ei sisalda reklaame, hüpikaknaid ega midagi, mis võiks kasutajaid häirida või segada loo loomise ajal.
Meie veebiplatvormi beetaversioon, mis ühendab stsenaariumid, joonistustööriista ja mängulisi elemente, on saadaval aadressil: https://storytilecraft.netlify.app/ .
Iseseisev joonistusrakendus StoryTileCraft on saadaval veebibrauseris aadressil: https://tilecraft.tiiny.site/ .
Lugu: Kes me oleme
Oleme väike ettevõte SIA Mental Health & Gamification, mis asub Riias (Lätis). Oleme Natalia, Sergii ja Inna – KKT* psühhoterapeudist, programmeerijast ja juhist koosnev meeskond. Alustasime oma StoryTileCraft projekti 2022. aastal pärast animatsiooniprojekti „Sõda Ukrainas läbi laste silmade“ lõpetamist. Sel hetkel mõistsime, et saame vanematele pakkuda tööriista, mis võimaldab neil hoolikalt aidata oma lapsel töödelda keerulisi, igapäevaseid ja rõõmsaid elukogemusi. See tööriist aitab lastel jõuda järeldustele, mis toetavad avatud suhtlemisoskuste arengut ja õpetavad neid tulevikus iseseisvalt keeruliste olukordadega toime tulema.
* Kognitiiv-käitumisteraapia
Eesmärgid: Kuhu suuname kogutud rahalised vahendid?
Käivitasime oma kampaania Hooandja platvormil, et koguda täiendavaid vahendeid meie idee elluviimiseks, samuti anda paljudele inimestele võimalus tasuta proovida meie joonistusvahendit ja psühholoogilist meetodit. Kutsume teid osa saama uue toote sünnist ja omandama ainulaadset kogemust.
Kampaania käigus kogutud vahendeid kasutatakse õppevideote loomiseks, mille kogupikkus on 30-40 minutit. Videote tootmise kulud hõlmavad professionaalse videograafi palkamist, stuudio rentimist filmimiseks ja montimist. Valminud videod on tasuta saadaval meie platvormil.
Meie rakendus on juba läbinud mitu kasutajaliidese täiustamise vooru, kuid me soovime seda veelgi paremaks muuta. Selle saavutamiseks vajame rahastust, et palgata UX-testimise spetsialiste meie peamiste kasutajagruppide jaoks.
- Esialgsed 1080 eurot: kulutame selle õppevideote loomisele, mille kogupikkus on 30-40 minutit, keskendudes meie terapeutilise jutustamise meetodi ja joonistusvahendite omandamisele. Samuti töötame välja kaasnevaid tekstipõhiseid näpunäiteid, juhiseid ja metoodilisi materjale elektroonilises vormis.
- Kui me kogume veel 1000 eurot: loome võimaluse kahe inimese koosjoonistamiseks kaugrežiimis. Me korraldame ruumi ühisjoonistamise sessioonide toetamiseks Google Cloudis. Osalejad saavad jooniseid vahetada reaalajas või vaheldumisi luua ühist lugu oma seadmes. Osa neist vahenditest kasutatakse meie uue teenuse hostimise kulude katteks.
- Kui me kogume veel 1600 eurot: viime läbi UX testimise koos UX disaineriga. See hõlmab 6 tundi otsest testimist, 20 tundi tulemuste analüüsi, osalejate auhindu ja disaini paranduste rakendamist tagasiside põhjal.
Täname teid eelnevalt toe eest!
Oleme ette valmistanud auhindu kõigile, kes meid toetavad.
Kui soovite osaleda meie joonistustööriista kasutajakogemuse testimisel, saatke meile e-kiri ja me võtame teiega ühendust: mental.health.gamification@gmail.com.
Meie lehtede lingid: