Inimeste eripärasid arvestav rõivabränd INNERMOREKasutaja  OÜ Innermore projekt kategoorias Disain

Innermore on rohkem kui rõivad, see on mõtteviis.
 

Mina olen Mari Aasmäe, rõivabrändi Innermore looja.

Innermore'i eesmärk on kaasava moe toomine inimeste ja rõivabrändideni. Riietuse kontekstis viitab "kaasav" ideele, et rõivad on loodud nii, et need võimaldavad erinevate kehatüüpide ja vajadustega inimestel tunda end mugavalt ja enesekindlalt. 

Aastatega on äratundmine, et tarvis on luua laiemat pilti nägev rõivabränd, minu sees üha kasvanud. Olen ise tihtilugu olnud dilemma ees, et sobivat rõivalahendust pole ja tuleb minna kompromissile, kas materjali või tegumoe suhtes. Soovida on jätnud ka rõivaste kandmismugavus ning küllalt sageli hakkab mõnd eset kandes nahk sügelema või tõmbavad õmblused imelikult kreeni. Kellele mõeldes neid rõivaid üleüldse tehakse ...? Kas keegi päriselt ka inimesele mõtleb?

Mulle hakkas üha selgemaks saama, et taoliselt mõtlevaid inimesi on rohkem, kui esmapilgul näib. Seepeale hakkasin täpsemalt defineerima ja mõtestama rõivaste olemust.
 

Fotol Innermore'i asutaja Mari Aasmäe ja modell Taavi Saar Innermore'i polo särgis
 

Näen, kuidas mu eakale, ent tugeva stiilitunnetusega vanaisale valmistab suurt rahulolematust rõivastumine. Talle meeldivad triiksärgid, aga deformeerunud ja elutööst väsinud sõrmede tõttu ei saa ta enam nööpi nööpaukudesse. Ometi soovib ta nii triiksärki kanda kui ka see ise selga saada. Rõivad on inimesele üheks ainsaks asjaks, mille üle tal on kontroll, ja see tunne võiks jääda ka aastate lisandudes või keha muutudes.

Olen tajunud ka sõbra häiritust, kes on sunnitud istuma ratastoolis. Rõivad ei kohandu istuja vajadustega, vaid sunnivad kohanema seda inimest, kelle jaoks iga päev on niigi kohanemise meistriklass. Seejuures pole mitte midagi valesti inimestega, vaid piiratud on hoopis rõivad ja nende loojad. Kuna rõivadisaini ja kangaga annab lõputult võimalusi luua, siis soovime muuta kurssi ning hakata rõivaid käsitlema kui olulist heaolu komponenti ning meile kõige lähemat keskkonda, kus meil tuleb viibida.

Näide nn tavalistest ja erilahendusega ehk kohandatud pükstest:

Kohandatud rõivad sisaldavad erinevaid disainielemente, et suurendada funktsionaalsust. Näiteks kergesti haarduvad tõmblukud, elastse vöökohaga rõivad, tõstesangad pükstel jne. Need omadused võimaldavad ka pärsitud liikuvuse korral mugavalt riietuda.
 

Näen, et minu ideel on jumet – selle kinnituseks on siiras rõõm ja poolehoid, kui oma ideest räägin. Meie meeskonnaga on liitunud oma ala asjatundjad, näiteks Alvar Uus, kes on olnud pea 17 aastat rõivatootmisega tihedalt seotud. Meile tuli appi ka mitme maineka brändiga töötanud rõivakonstruktor, kellega käsikäes mõtleme välja uued mudelid ja disainilahendused. Aktiivselt suhtleme ka eri sihtrühmadega, sest kuidas muidu saaksime seista inimkeskse moe eest. Palju abi on olnud Pärnu Ettevõtlusinkubaatorist, kes on aidanud leida parimad mentorid ning ideed edasi arendada.

On saanud selgeks, et Innermore'i missioon on sedavõrd suur, et selle elluviimiseks on tarvis lisahoogu. Oleme tootearenduse ja eeltööga jõudnud punkti, kus ettevõtmise rahaline külg ei jõua meie töökuse ja sihikindlusega sammu pidada, ning seepärast otsustasime tulla Hooandjasse. Tõeline kandmismugavus ei peaks piirduma ainult rätsepatööga. Lihtne oleks hakata pakkuma individuaalõmblusteenust, aga eesmärk saada erinevaid sihtrühmi kaasavaks laiatarbebrändiks on väljakutse ja Innermore võtab selle vastu.

Rõivas on osa vaimsest ja füüsilisest heaolust. Mõnusad, mugavad ja hästi istuvad rõivad loovad hea tunde. Usume, et iga kehakate peaks olema sulle parim võimalik keskkond ja pakkuma mõnusat mugavust. Lubama sul olla "ISE" ehk parim versioon iseendast.
 

Innermore on rõivabränd, mis vallutab maailma Pärnust, muutes suhtumist rõivastesse ja nende funktsionaalsusesse. Fotol (vasakult) Innermore'i kaasasutaja Alvar Uus, Innermore'i asutaja Mari Aasmäe ja Innermore'i esimese erilahendusena loodud pükste ja polosärgiga Jüri Lehtmets.
 

Meie erisused ja tugevused:

  • Kogenud meeskond, kes tunneb rõivatööstuse telgitaguseid ja huvitub inimese heaolust.
  • Õige ajastus. Ka tervikuna hakkab moemaailm (nt suured brändid Nike ja Tommy Hilfiger), liikuma kaasava ja arvestava moe suunas.
  • Tootearendus koostöös sihtrühmadega, kelle kaudu teame, mida on päriselt tarvis.
  • Tugev arusaam sellest, kuhu suunas maailm liigub, ning sellega arvestamine. Inimesed on hakanud väsima ühe hooaja toodetest. Üha enam osatakse hinnata toote vastupidavust, kvaliteeti ning mõju tervisele ja ümbritsevale keskkonnale.
  • Arusaam, et käsikäes tootearendusega tuleb luua võimalused tarbijale info saamiseks ning nende teadlikkust tõsta. Oleme läbipaistvad, uurime ja jagame.
  • Inimeste ühendamine. Innemore loob võrdsed võimalused rõivastumiseks, ühendades seeläbi eri sihtrühmi.
  • Inimeste heaolu tõstmine. Tänu Innermore'i disainilahendustele saavad inimesed tagasi enesekindluse ja ka need, kes pole tahtnud sobivate rõivaste puudumise tõttu kodust välja tulla, saavad seda teha mugavalt ja enesekindlalt.
  • Jälgime, et meie koostööpartnerid rakendaksid tootmise parimaid praktikaid, hoolides nii inimesest kui ka loodusest.
     

Tänutäheks

Teeme kõigile toetajatele eraldi infokirja, kus hakkame regulaarselt kajastama Innermore'i edusamme ja arengut. Läbipaistvus on üks meie juhtmõtteid!

Lisaks oleme välja pannud väiksemaid meeneid ja tooteid Innermore'i kollektsioonist. Kollektsiooni valmides saadame esimesena välja toetajate pakid.

Niipea kui oleme esimese kollektsiooni kinnitanud ja saanud valmis näidistooted, saadame välja kutsed kollektsiooni esitlusele. Tulekul on  tänuürituse vormis salongiõhtu. Tähistame üheskoos Innermore'i arengut, esitleme kollektsiooni ja täname toetajaid.
 

Innermore'i tegemistel saad esialgu silma peal hoida Facebookis ja Instagramis. Kui meie kampaania osutub edukaks, siis alustame peagi ka e-poe loomist.

Innermore instagram
Innermore facebook
Innermore.eu
 

Rahakasutus 50 000 €

5000 € täitumisel (10% eesmärgist)

  • investeerime lõigete tegemisse ning töötame välja suuruste tabeli ja süsteemi, et klientidel oleks lihtne leida endale sobivaim suurus
  • valmistame kõigi kavandatavate toodete näidised, et saaksime testida materjalide, disainilahenduste ja mõõtmete sobivust

20 000 € täitumisel (40% eesmärgist)

Lisaks eespool mainitule saame veel

  • teha näidistest tootefotod e-poe jaoks
  • luua tugeva e-kaubanduse platvorm, et alustada toodete müüki veebipoes
  • toodetega Eestis turule tulla: pakendidisaini loomine, turundus ja müük

25 000 € täitumisel (50% eesmärgist)

Lisaks eespool mainitule saame veel

  • hakata arendama eksporditurundust, et laiendada meie kliendibaasi ka väljaspoole Eestit
  • luua tõhusa logistika kohalikuks ja rahvusvaheliseks tarneks
  • ehitada üles kvaliteetne ettevõtte ressursside planeerimise süsteem, et oma tegevust tõhusalt juhtida

30 000 € täitumisel (60% eesmärgist)

Lisaks eespool mainitule saame veel

  • investeerida järjepidevasse tootearendusse, et täiustada oma tooteid
  • luua fondi ettenägematutele kuludele, et maandada riske

50 000 € täitumisel (100% eesmärgist)

Lisaks eespool mainitule saame veel

  • alustada koostööd allhanketehasega ning lükata käima suuremas mahus tootmine, toota esimene partii
  • 39 hooandjat
  • 1545€kogutud 5000€ eesmärgist

Lõppenud

See projekt ei kogunud vajaminevat summat ja lõppes 27.Dec.2023