Sa oled ju kuulnud ütlemist: "Kunagi ei ole liiga hilja". Vennad Adam ja Matthew Toren ütlevad: "Ei ole kunagi liiga vara!". Igale lapsele peaks olema tutvustatud põhilisi äriprintsiipe ja ettevõtluse hüvesid. Adami ja Matthew eesmärk "Ärilapsed– noored ettevõtjad, kellel on suured ideed" raamatuga on selgitadada mõndasid põhivahendeid ja strateegiaid, mida lapsed saavad kasutada selleks, et võita väärtuslikku kogemust eduka äri alustamisel, juhtimisel ja kasvatamisel. Läbi kergesti arusaadavate põhiprintsiipide ja kreatiivsete lahenduste on raamatus välja toodud mõned võtmetehnikad, mis aitavad väga võimsalt ja positiivselt sinu lapse võimet ettevõtlust mõista. Kasutades lastesõbralikku disaini ja illustratsioone, selgitatakse lahti mõned kõige tähtsamad ettevõtluse põhimõtted nii, et lapsel on selle ala õppimine lõbus ja nauditav.
See on õpiku stiili raamat, mis on mõeldud lastele vanuses 6-12 ja sobib nii koduseks lugemiseks kui lisamaterjaliks koolitöös.Raamat on saanud häid arvustusi väga tunnustatud ettevõtjate ja ajakirjanduse poolt Samuti sobib see raamat ka meie maailmajao konteksti.
Mina olen Veronika Jüssi Osawe, mul on nelja-aastane tütar, kes on oma ema ettevõtluspisikusse juba nakatunud. Minuga koos annab projektile oma suure panuse Ülle Smolina (Rapuntseli TorniTüdruk - www.facebook.com/tornitydruk), kes kasvatab oma väikesest tütrest ettevõtlikku noort naist ja kes on mitmete põnevate projektide aktiivne eestvedaja ja kaasalööja. Lisaks on meil abiks toimetaja, küljendaja, jurist, veebidisainer ja mõned teised inimesed, keda ühes sellises projektis vaja läheb.
Kui avastasin selle fantastilise raamatu, köitis see kohe nii mind kui kõiki teisi lapsevanemaid, kellele seda tutuvustasin, seega otsustasin raamatu eestikeelse tõlke välja anda. Raamatu autoritega jõudsin kiirelt kokkuleppele. Ise kirjastamise valisin selleks, et raamat välja anda omadel tingimustel, omada võimalike lisatrükkide puhuks ning turundusmeetoditeks vabu käsi ning samal ajal hoiame kokku mitmetelt kuludelt:
1) turunduse teeme täiesti ise. Lisaks mitmeaastasele kogemusele veebis turundamisel ja teiste õpetamises pean ma aktiivset äriblogi algajatele, milles jagan hulgaliselt nippe edukaks turunduseks läbi sotsiaalmeedia ning pean reisipäevkut enda, kui asukohavaba äri praktiseerijana: http://elukuiseiklus.ee/
2) hoiame kokku suures osas juurdehindluselt, mille panevad juurde raamatupoed. Me küll plaanime raamatukaupluseid kui müügikanaleid kasutada, kuid suurimat rõhku paneme me müügile läbi oma veebilehe, mis on ökonoomne ja eeldab tunduvalt vähem logistikat.
3) Hoiame kokku mitmetelt kirjastuse kuludelt, meie tiim on väike ja töötab kodust.
Plaan on raamat välja anda sügiseks ja esialgseks tiraažiks saab 2000 eksemplari, mida me toetame pika ja jätkusuutliku turunduskampaaniaga.
Sinu abi vajame selleks, et tasuda autoriõguste eest, õnneks võtsid autorid arvesse Eesti väiksust ja saime omale kaubelda hea hinna, lisaks aga tõlkimine, toimetamine, küljendamine ja loomulikult trükk.