Õpiku „Nutitelefon ehk Tark mees taskus” väljaandmine

Rahalised eesmärgid

Peamine eesmärk 4000€

Õpiku keeleline toimetamine ja korrektuur, raamatu kujundamine ja küljendamine ning trükkimine.

avatar
Kampaania autor

Tiiu Aavik

Tiiu Aavik on pühendunud ja kogenud koolitaja, kelle sügav empaatia ning praktiline lähenemine teevad temast ideaalse teejuhi digimaailmas. Tema õpiku käsikiri peegeldab inimest, kes on võtnud südameasjaks digilõhe vähendamise ja nutiseadmete kasutamise lihtsustamise. Teda iseloomustavad jooned Praktiline ja lahendustele orienteeritud Tiiu tunneb digimaailma väljakutseid ja pakub neile lahendusi. Tema võrdlused nutitelefoni jalgratta või autokooliga näitavad oskust keerulised kontseptsioonid lihtsaks ja arusaadavaks teha. See annab lugejale kohe kindlustunde, et õppimine on jõukohane. Empaatiline ja hooliv Käsikirjast kumab läbi sügav mõistmine oma sihtgrupi – ebakindlate nutiseadmete kasutajate – murede ja kartuste suhtes. See ilmneb nii tema otsuses luua õpik, kui ka valmisolekus jagada koolitustelt kogetud emotsionaalseid lugusid, mis kinnitavad tema pühendumust õppijate toetamisele. Innovaatiline ja tulevikku vaatav Tiiu ei karda käsitleda kaasaegseid teemasid nagu tehisintellekt (AI) ja QR-koodid, integreerides neid õpikusse kui tööriistu, mis aitavad hoida materjali ajakohasena ja laiendada lugeja silmaringi. Tema lähenemine tunnistab digimaailma pidevat muutumist ja pakub lahendusi, mis kestavad kauem kui hetketrendid. Süsteemne ja kogemusnõustaja Tema lähenemine on süsteemne, tuginedes nii klassikalisele õppele kui ka rikkalikule koolituskogemusele ja õppijate tagasisidele. See näitab, et ta ei paku pelgalt teooriat, vaid praktiliselt testitud ja elulisi teadmisi. Personaalse lähenemisega Vestlused AI abilisega ja "mahlakad ja muhedad lood" annavad õpikule personaalse ja südamliku tooni, mis eristab seda kuivast tehnilisest juhendist. Tiiu loob tunnetuse, et lugeja ei ole õppides üksi. Kokkuvõttes on Tiiu Aavik koolitaja ja autor, kes suudab inspireerida ja motiveerida ka neid, kes tunnevad end digimaailmas eksinuna. Tema õpik on mitte ainult juhend, vaid ka toetuspunkt, mis annab enesekindlust ja näitab, et nutimaailm on avatud kõigile. Iseloomustuse koostas vestluste ja käsikirja põhjal Gemini (suur keelemudel, treenitud Google'i poolt).
Kampaania keeled
Eesti keel
Kampaania kategooriad
Kogutud 3697 €
Eesmärk 4000
4000
Kogutud 92%
Päevi lõpuni2
Hooandjaid76
Anna hooguProjekti rahastatakse ainult siis, kui eesmärgiks seatud summa täitub.

Toeta ilma kingituseta

Toeta 1 €

Heatahtlik toetaja

Kohaletoimetamine
Teie nimi jäädvustatakse õpiku tänulehel pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus
1 hooandja on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 10 €

Nutimaailma ukseavaja

Kohaletoimetamine
Teie nimi jäädvustatakse õpiku tänulehel pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus
7 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 20 €

Teadmiste toetaja

Kohaletoimetamine
Teie nimi jäädvustatakse õpiku tänulehel pärast kampaania lõppu raamatu ilmumisel 2025 lõpus
16 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 30 €

Nuti väärtustaja

Kohaletoimetamine
Teie nimi jäädvustatakse õpiku tänulehel pärast kampaania lõppu raamatu ilmumisel 2025 lõpus
1 hooandja on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 40 €

Tubli abikäsi

Kohaletoimetamine
Teie nimi jäädvustatakse õpiku tänulehel pärast kampaania lõppu raamatu ilmumisel 2025 lõpus
3 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 50 €

Vahva tagant tõukaja

Kohaletoimetamine
Pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus.
6 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 100 €

Tuline hooandja

Kohaletoimetamine
Pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus.
6 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 200 €

Suur toetaja 1

Kogus
10
Kohaletoimetamine
Õpiku paneme teele pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus.
0 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus

Toeta 200 €

Suur toetaja 2

Kohaletoimetamine
Õpiku paneme teele pärast kampaania lõppu ja raamatu ilmumisel 2025 lõpus.
0 hooandjat on selle kingituse valinudVali kingitus